Monday, April 27, 2009

Perjalanan ke Terengganu

Tarikh : 25/04/2009
Jam bertolak dari Greenwood ke Kuala Terengganu : 04.00pm
Sampai ke Kuala Terengganu : 10.15pm
Driver : Yus

tujuan : untuk jumpe ngan fariz dan membuat statement berkenaan gambar beruniform polis beserta gari di tangan.

Yg pergi : Iqman (sepet), Yusman (Mat Blue), Fad (Kim), Wan (Roy)

cerita : memang seronok gile pergi terengannu, huhu! fariz bawak kita orang pergi jalan2 sekitar pantai di terengganu, masjid terapung, dan yang paling best masjid kristal. pas tu, petang2 kita orang gi makan keropok lekor, ikan pari goreng, ikan kembung goreng sambil di cicah oleh chili sos.huhu! air kelapa dia tak ingat best giler.

kami lepak di sebuah kediaman kawan kepada fariz yg telah pulang bercuti. wow! rumah tu dah macam rumah bujang.. hahah!! cuma yg tak best nyer.. Astro gagal untuk di pasang kat sana.. tak dapat siaran plak.. nasib baik fariz ada laptop beserta dengan broadband nyer.. tak ade laa bosan sangat..

tujuan sebenar adalah untuk pergi berjumpe dengan inspektor kepada fariz (Tuan Hafiz) berkenaan dengan *gambar kontrovesi (nak tau/tengok cerita/gambar tu add YM : akanishi_boy@yahoo.com). tak apsal2 dah macam gi melancong ke terengganu. Jutaan terima kasih kepada fariz segala layanan yg telah di berikan sepanjang perjalanan kami di sana. segala jasa baik beliau hanya Allah yg mampu membalas dan kami mendoakan semoga umur yang panjang dan di murahkan rezeki dan banyak2 dapat bonus!! thx alot Fariz!!!

Tarikh Sampai KL : 26/04/2009
Jam bertolak : 01.30 am
Jam sampai : 06.00 am
Driver : Yus, Wan

*untuk gambar yg selebihnya ada kat dalam myspace saya : www.myspace.com/iqman



wan dan masjid kristalnya


sok-sok candid!!


keindahan masjid kristal


menara masjid kristal


haha! seronok giler!!


ini lah Farizz.. abg kawasan Legend!!

1 comment: